مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-20بين الملل

آمریکا اظهارات اخیر رهبر کره شمالی را قابل توجه می داند


مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد، واشنگتن اظهارات رهبر کره شمالی درباره آمادگی برای مذاکره و مقابله با جو بایدن را اظهاراتی قابل توجه می داند.

- آمریکا اظهارات اخیر رهبر کره شمالی را "قابل توجه" می داند مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد، واشنگتن اظهارات رهبر کره شمالی درباره آمادگی برای مذاکره و مقابله با جو بایدن را "اظهاراتی قابل توجه" می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا به شبکه ای بی سی نیوز گفت: اظهارات چند روز اخیر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را قابل توجه می دانیم و منتظر خواهیم شد تا ببینیم چه نوع تماس های مستقیمی با ما را در خصوص روند احتمالی قدم برداشتن در پی خواهد داشت.

خبرگزاری رسمی کره شمالی اخیرا گزارش کرد، رهبری این کشور در جلسه مجمع عمومی کمیته مرکزی حزب حاکم گفته که این کشور باید هم آماده گفت وگو و هم تقابل با آمریکا در دوران ریاست جمهوری بایدن باشد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در ژوئن سال جاری میلادی، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی برای نخستین بار پس از غیبت یک ماهه در انظار عمومی حاضر شد و در جلسه مجمع عمومی کمیته مرکزی حزب حاکم کارگران کره شمالی شرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا اظهارات اخیر رهبر کره شمالی را قابل توجه می داند

آمریکا اظهارات اخیر رهبر کره شمالی را قابل توجه می داند