مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 15:202021-06-20سياسي

اعلام نتایج انتخابات شورای اهواز تا صبح / کاندیداها سعه صدر داشته باشند


به محض اینکه تجمیع آرا انجام شد و سیستم ها اطلاعات را وارد کردند، در اولین فرصت که یا تا پاسی از شب یا حداکثر تا فردا صبح است؛ - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: به محض اینکه تجمیع آرا انجام شد و سیستم ها اطلاعات را وارد کردند، در اولین فرصت که یا تا پاسی از شب یا حداکثر تا فردا صبح است؛ نتایج انتخابات شورای شهر اهواز اعلام می شود.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست خبری که عصر امروز (30 خردادماه) در محل ستاد انتخابات اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تقریبا آرای انتخابات شوراهای شهر و روستا به جز شهر اهواز، در همه شهرها شمرده شده و نتایج اعلام شده است.

در دو سه شهرستان تاخیر داشتیم اما اکنون در این شهرستان ها نیز نتایج تجمیع شده و تا یک ساعت آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه انتخابات اهواز از پیچیدگی خاصی برخوردار بود، افزود: 533 شعبه اخذ رای در اهواز داشتیم که اخذ رای الکترونیکی در آن شعب در روز انتخابات با مشکلاتی مواجه شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: سیستم رای گیری الکترونیکی در برخی صندوق ها با تاخیر آغاز شد و مجبور شدیم کار رای گیری را به صورت دستی در آن شعب آغاز کنیم.

همچنین در بعد از ظهر روز انتخابات، صف جمعیت در برخی شعب طولانی شد و به منظور رفاه حال مردم و رعایت شرایط کرونا، مجوزی دریافت شد تا در کنار صندوق ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج انتخابات شورای اهواز تا صبح / کاندیداها سعه صدر داشته باشند

اعلام نتایج انتخابات شورای اهواز تا صبح / کاندیداها سعه صدر داشته باشند