مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-20سياسي

آیین نامه اجرایی شناسایی و حمایت از اطفال و نوجوانان در معرض خطر تصویب شد


هیات وزیران به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به منظور شناسایی و حمایت از اطفال و نوجوانان در وضعیت مخاطره آمیز یا بزه دیده، آیین نامه اجرایی موضوع تبصره ماده (6 ) قانون حمایت از اطفال و نوجوانان را به تصویب رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در جلسه روز یکشنبه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1400 به هیات وزیران ارایه داد.

وزیر کشور در گزارش خود با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه و میان دوره ای و نگرانی از احتمال مواجه شدن با موج جدیدی از بیماری در سراسر کشور، با تدوین دستورالعمل های ویژه و نظارت بر اجرای دقیق آن در تبلیغات نامزدها و روز انتخابات، خوشبختانه با مراعات پروتکل های بهداشتی، این انتخابات در سلامت کامل برای رأی دهندگان برگزار شد.

به گفته وزیر کشور، در طول برگزاری انتخابات 1400، خوشبختانه شاهد هیچ مشکل امنیتی در کشور نبودیم و انتخابات در امنیت کامل برگزار شد.

 روحانی با قدردانی از همه دست اندرکاران انتخابات اعم از اجرایی، نظارتی و دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی، برگزاری انتخاباتی باشکوه همراه با تأمین و تضمین سلامت رأی دهندگان و امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه اجرایی شناسایی و حمایت از اطفال و نوجوانان در معرض خطر تصویب شد

آیین نامه اجرایی شناسایی و حمایت از اطفال و نوجوانان در معرض خطر تصویب شد