مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-20سياسي

تجلیل اساتید از مردم برای حضور درانتخابات و تبریک به رییس جمهور منتخب


بسیج اساتید و استادان انقلابی دانشگاه خواجه نصیر طی پیامی پیروزی آیت الله رییسی در انتخابات را تبریک گفته و از مردم و جامعه دانشگاهی برای حضور باشکوه در انتخابات تجلیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید و استادان انقلابی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی طی پیامی پیروزی آیت الله رییسی در انتخابات را تبریک گفته و از مردم و جامعه دانشگاهی برای حضور باشکوه در انتخابات تجلیل کردند.

در متن بیانیه  بسیج اساتید و استادان انقلابی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.

سوره مبارکه رعد آیه 11 28 خردادماه 1400 در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.

حماسه ی حضور مردم در پای صندوق های رأی و مشارکت در تعیین حق سرنوشت از برکات نظام مردم سالار دینی و از مؤلفه های اقتدار ملی است.

نقش آفرینی نخبگان و جامعه دانشگاهی در تشویق مردم به حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب گزینه اصلح، مثال زدنی و ستودنی است.

از ملت بزرگ ایران که علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی، همچون همیشه پشتوانه ای محکم برای ایران عزیز اسلامی بوده اند، خاضعانه سپاسگزاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل اساتید از مردم برای حضور درانتخابات و تبریک به رییس جمهور منتخب

تجلیل اساتید از مردم برای حضور درانتخابات و تبریک به رییس جمهور منتخب