مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-20حوادث

دستگیری سارق ویلاهای سمنان/ 18 فقره سرقت کشف شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق ویلاهای شهرستان سمنان خبر داد و گفت: در این راستا 18 فقره سرقت کشف شده است.

- سردار عبدالله حسنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با بیان اینکه سارق ویلاهای شهرستان سمنان دستگیر شد، اظهار کرد: این فرد به 18 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: این معتاد سابقه دار اقدام به سرقت از ویلاهای خالی از سکنه شهرستان سمنان می کرد که به همت مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

توقیف 14 تن سویای فاقد مجوز حمل در میامی فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: مأموران یگان امداد پلیس شهرستان میامی حین اجرای طرح ایست و کنترل در محور مواصلاتی این شهرستان یک دستگاه کامیون را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

حسنی به اقدامات اولیه مأموران انتظامی و عدم ارائه مدرک یا سند قانونی توسط راننده اشاره کرد و گفت: در بررسی نهایی پلیس، 14 تن سویای فاقد مجوز حمل از این خودرو کشف شد.

وی با بیان اینکه این محموله به مقصد استان مازندران در حرکت بود، افزود: ارزش ریالی سویاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان امر دو میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف این محموله برابر دستورات قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: برای بهداشت، سلامت و پایداری اجتماع با متخلفان و مجرمان به خصوص در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق ویلاهای سمنان/ 18 فقره سرقت کشف شد

دستگیری سارق ویلاهای سمنان/ 18 فقره سرقت کشف شد