مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 13:402021-06-20سياسي

رییس خانه احزاب: امیداریم رییسی اقدامات جدی برای معیشت و اقتصاد انجام دهد


شهاب الدین صدر، رییس خانه احزاب در پیامی به تبریک پیروزی سیّد ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امیدواریم رییس جمهور منتخب با انتخاب کابینه ای انقلابی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید شهاب الدین صدر رییس خانه احزاب ایران در پیامی، پیروزی آیت الله سیّد ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح است: پیروز بزرگ انتخابات، ملت ایران است.

  مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی  سلام علیکم؛ برگزاری انتخابات روز 28 خردادماه با حضور گسترده شما ملت بصیر و آگاه باعث خشنودی دوستداران و علاقه مندان به انقلاب اسلامی در سراسر جهان و شکست و ناکامی دشمنان کینه توز گردید.

در چند ماه گذشته ابر قدرتها و رسانه های بیگانه تمام تلاش خود را برای تحریم و کم فروغ کردن انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای کردند اما با همت و اراده راستین شما مردم عزیز و انقلابی تمامی توطئه های آنان خنثی و روز 28 خرداد، روز پیروزی ملت ایران در انتخابات و آزمون بزرگ ملی در تاریخ سیاسی کشور عزیزمان ثبت شد.

 این پیروزی بزرگ را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ملت قهرمان ایران اسلامی و احزاب و گروههای سیاسی که با تلاش و برنامه ریزی انقلابی موجب شور و نشاط سیاسی در کشور گردیدند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس خانه احزاب: امیداریم رییسی اقدامات جدی برای معیشت و اقتصاد انجام دهد

رییس خانه احزاب: امیداریم رییسی اقدامات جدی برای معیشت و اقتصاد انجام دهد