مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-20دانش

تجهیز 10 کتابخانه به منابع علمی


با امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه فرهنگیان و مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران 10 کتابخانه منتخب در این دانشگاه، از سوی این موسسه به منابع علمی جدید مجهز می شود.

- با امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه فرهنگیان و مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران 10 کتابخانه منتخب در این دانشگاه، از سوی این موسسه به منابع علمی جدید مجهز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه فرهنگیان و مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به منظور همکاری در خصوص فعالیت های علمی و پژوهشی در زمینه­ های مرتبط با اهداف و برنامه های دو طرف، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه میان دکتر علی ­باقر طاهری­ نیا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان و دکتر ایوب دهقانکار، مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دانشگاه فرهنگیان و خانه کتاب و ادبیات ایران منعقد شد.

دکتر طاهری­ نیا، کسب مرجعیت علمی در حوزه تخصصی تعلیم و تربیت را از اهداف اصلی دانشگاه برشمرد و با اشاره به انجام کلیه برنامه ریزی ها مبتنی بر این سیاست، تصریح کرد: شکل گیری مرجعیت در انتشارات تخصصی، مجلات تخصصی، برگزاری همایش ­های تخصصی و حتی محتوای منابع اطلاعاتی کتابخانه­ ها بر این مبنا ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 10 کتابخانه به منابع علمی

تجهیز 10 کتابخانه به منابع علمی