مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 13:002021-06-20اجتماعي

بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و از مهر 1400


محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس از مهرماه بازگشایی خواهند شد و طبق وعده ای که وزارت بهداشت و ستاد به ما داده است واکسیناسیون معلمان در مرداد ماه انجام خواهد شد.

- جی پلاس؛ وزیر آموزش و پرورش با اعلام آغاز روند سنجش نوآموزان از امروز 30 خرداد ماه، گفت: 2400 پایگاه فعال برای سنجش دانش آموزان آماده سازی شده، همچنین تعداد پایگاه های 2 نوبته فعال از 500 به 600 پایگاه افزایش یافته است.

محسن حاجی میرزایی روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان در دبستان رجاییه منطقه 15 تهران در جمع خبرنگاران افزود: ساعات مراجعه خانواده ها از 8 صبح تا 13 درنظر گرفته شده است تا خانواده ها با رعایت فاصله اجتماعی خدمات مناسب دریافت کنند.

وی اظهار داشت: ثبت نام و نوبت گیری مجازی برای سنجش دانش آموزان فعال است و در صورت نوبت به خانواده اطلاع داده می شود تا در ساعت معین حضور یابد.

وزیر آموزش و پرورش اخبار منتشر شده در شبکه های مجازی درباره 3 میلیون دانش آموز بازمانده از تحصیل در سال تحصیلی گذشته، توضیح داد: پخش این اخبار نادرست جفا در حق کادر آموزشی است.

شاید برخی از دانش آموزان گوشی و تبلت نداشتند، اما به شکل حضوری آموزش دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و از مهر 1400

بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و از مهر 1400