مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 12:502021-06-20اقتصادي

5 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی پرداخت شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: در سه ماهه امسال چهار میلیارد و 975 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان پرداخت شد.

- ، هدایت صفری افزود: این تسهیلات به منظور کارگشایی در بخش های مختلف مانند ایجاد اشتغال، خدمات مسکن، هزینه های تحصیلی ودرمانی وبخشی از مشکلات نیازمندان وجامعه هدف ارائه شده است.

وی با ارائه گزارشی از خدمات معوض کمیته امداد استان از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: به منظور هم افزایی در حوزه خدمت رسانی اثربخش به خانواده های تحت حمایت وسایر اقشار نیازمند در کنار ارائه خدمات بلاعوض ومستمر، بخشی از خدمات این نهاد نیز به صورت معوض و در قالب وام قرض الحسنه به جامعه هدف این نهاد عرضه می شود.

صفری با بیان اینکه خدمات معوض کمیته امداد استان به صورت کاملاً قرض الحسنه وبدون هیچ گونه کارمزد وبا سهل ترین تضامین به نیازمندان جامعه هدف و سایر اقشار نیازمند جامعه ارائه می شود، اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون 557 فقره تسهیلات قرض الحسنه حمایتی در قالب کارگشایی، اشتغال، امور تحصیلی و فرهنگی، مسکن و ودیعه مسکن به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند استان از محل منابع و اعتبارات صندوق امداد ولایت تاکنون پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی پرداخت شد

5 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی پرداخت شد