مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-20سياسي

تقدیر از نقش فعال شبکه تبلیغ در همدان برای ایجاد مشارکت حداکثری


همدان_ مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: تشکیل ستاد ایجاد مشارکت حداکثری همدان یکی از اقدامات موثر شبکه تبلیغ و تشکلهای دینی در ایجاد شور انتخاباتی بود که باید از آن تقدیر کرد.

- با تقدیر از مشارکت پرشور انتخاباتی مردم در استان همدان، اظهار کرد: در فضای استان همدان بعد از اینکه متوجه شدیم دشمن سرمایه گذاری جدی کرده است که مردم را از صندوقهای رأی نا امید کند برنامه ریزی برای تلاش در جهت فراهم کردن شور انتخاباتی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه نظر سنجی های اولیه نشان از احتمال مشارکت پایین به علت برخی گله های مردم از دولت داشت، افزود: یکی از اقداماتی که صورت گرفت شکل گیری ستادهای مشارکت حداکثری، ستادهای ملت امام حسین (ع) درسراسر شهرستانهای استان، توسط دوستان ما در مجموعه تبلیغات اسلامی و کمک مجموعه مردمی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: مأموریت این ستاد این بود که تمام ظرفیت های مردمی، شبکه تبلیغ روحانیت مستقر و هجرت، هیئتهای حسینی، مداحان، کانون های فرهنگی تبلیغی و مؤسسات کانون های قرآنی همه به برای ایجاد نشاط انتخاباتی اقدام کنند.

وی افزود: بنا شد این ستادها از ظرفیت این شبکه تبلیغی برای به پای صندوق آوردن مردم و مشارکت بیشتر مردم استفاده کنند و برنامه های متنوع نسبت به شرایط هر شهرستان برنامه ریزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از نقش فعال شبکه تبلیغ در همدان برای ایجاد مشارکت حداکثری

تقدیر از نقش فعال شبکه تبلیغ در همدان برای ایجاد مشارکت حداکثری