مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-20سياسي

ضرورت آماده سازی مراکز تزریق واکسن به شهروندان گیلانی


لازم است آماده سازی مراکز تزریق واکسن به شهروندان در سراسر استان، انجام و در عین حال از همه ظرفیت های فرهنگی برای جلوگیری از عادی انگاری خطرات بیماری کووید19 استفاده شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان تاکید کرد: لازم است آماده سازی مراکز تزریق واکسن به شهروندان در سراسر استان، انجام و در عین حال از همه ظرفیت های فرهنگی برای جلوگیری از عادی انگاری خطرات بیماری کووید19 استفاده شود.

ارسلان زارع در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان؛ با تبریک پیشاپیش میلاد حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) اظهار کرد: لازم است با حمد و سپاس خداوند متعال، از مردم بزرگ و آگاه استان قدردانی کنیم که با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، درک شرایط خطیر کنونی و احساس وظیفه، جلوه های شورانگیز و با شکوهی از مردم سالاری دینی را خلق کردند.

وی ادامه داد: شرکت مردم در انتخابات، با همه هجمه هایی که دشمنان از ماه ها پیش برنامه ریزی کرده بودند؛ ثبت حماسه ای غرورآفرین و امیدبخش بود که نشان داد مردم، نسبت به آینده خویش، دغدغه مند بوده و برای تعالی کشور و استان، احساس مسئولیت می کنند.

استاندار گیلان افزود: اطمینان دارم که شکوه این اقتدار، در سایه یکپارچگی و انسجام، زمینه ساز فائق آمدن بر همه مشکلات خواهد بود تا آنچه را که ملت ما شایسته آن هستند؛ به آنان داده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آماده سازی مراکز تزریق واکسن به شهروندان گیلانی

ضرورت آماده سازی مراکز تزریق واکسن به شهروندان گیلانی