مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-20سياسي

پورابراهیمی: امیدواریم تشکیل دولت انقلابی، سرآغاز تحولات اقتصادی باشد


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  و رییس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی انتخاب آیت الله رییسی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که تلاشها برای تشکیل دولت انقلابی، - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  و رییس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی انتخاب آیت الله رییسی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که تلاشها برای تشکیل دولت انقلابی، بتواند سرآغاز تحولات اقتصادی جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام محمدرضا پورابراهیمی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم برگزاری انتخابات در کشور، از افتخارات جمهوری اسلامی است.

آن روزی که در این کشور صحبت انتخابات شد، از اول مشروطه تا زمان جمهوری اسلامی - قبل از آن که این حرفها معنا نداشت، حقیقتاً به معنای واقعی کلمه، یک انتخابات سراسریِ عمومیِ پرشورِ واقعی اتفاق نیفتاده بود.

حتّی در دوران نهضت ملی هم اگرچه یک انتخابات واقعی بود، اما در حد شأن ملت ایران نبود، که مردم از ابعاد و اعماق روستاها بیایند پای صندوقهای رأی، خودشان بشناسند، خودشان بدانند، خودشان رأی بدهند؛ این اتفاق فقط در جمهوری اسلامی افتاد و امام بزرگوار ما مبتکر و طراح و مهندس این بنا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورابراهیمی: امیدواریم تشکیل دولت انقلابی، سرآغاز تحولات اقتصادی باشد

پورابراهیمی: امیدواریم تشکیل دولت انقلابی، سرآغاز تحولات اقتصادی باشد