مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-20سياسي

ایرانیان شرفمند، شعار معارضانه «رأی بی رأی» را نقش بر آب کردند


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر طی پیامی حضور ایرانیان در پای صندوق های رای را تبریک گفت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام دوست پرورمسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر طی پیامی حضور ایرانیان در پای صندوق های رای را تبریک گفت.

متن پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم سلام بر اساتید معزز، کارکنان مکرم و دانشجویان محترم دانشگاه هنر انتخابات ریاست جمهوری با پیروزی ملت ایران تمام شد.

ایرانیان شرفمند، شعار بی مسئولانه و معارضانه ی رأی بی رأی را نقش بر آب کردند و انقلاب سترگ و یادگار مردان ستم سوز 57 را پیروزمندانه سربلند کردند.

رخداد 28 خرداد 1400 رایحه خوشی بود که از فضای دوران سخت و گله آمیز به حق مردم وطنم و دمیدن بیماردلان بر شیپور یأس و نومیدی و بمباران بی وقفه ی رسوایان اخلاقی و سودمندان تبلیغاتی و بنگاه های ناراست پراکنی و نیز سایه شوم کرونای منحوس، به مشام دلدادگان مام میهن رسید و جان آنان را نواخت و پریشانی و تنگی دل را چونان ناز نازنینان ببرد.

اینک باید همدلانه و مهربانانه، بکوشیم بر رعایت چند نکته مهم: یکم، باید شاکر پروردگار مهربان باشیم که چتر مهر و محافظت خود را همه وقت بر سر ایران و مردم نجیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیان شرفمند، شعار معارضانه «رأی بی رأی» را نقش بر آب کردند

ایرانیان شرفمند، شعار معارضانه «رأی بی رأی» را نقش بر آب کردند