مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-20ورزشي

تمرکز ذهنی کلید کسب سهمیه المپیک است


رییس فدراسیون والیبال با بیان اینکه یقین دارم که بازیکنان تیم های ملی والیبال ساحلی کشورمان اراده کسب سهمیه المپیک را دارند، گفت: کلید دست یابی به این هدف مهم، - و به نقل از فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در نشست با تیم های اعزامی به مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک توکیو که امروز (یکشنبه) برگزار شد، گفت: تفاوت های جدی بین والیبال سالنی و ساحلی وجود دارد و در سال های اخیر تلاش زیادی برای رشد و توسعه والیبال ساحلی در کشور انجام شده است.

وی با یادآوری اینکه والیبالیست ها از گذشته بلاتکلیف بودند که در سالنی بازی کنند یا ساحلی، گفت: با توجه به اینکه در سال های گذشته چرخه اقتصادی در ساحلی ضعیف تر از سالنی بوده است، بازیکنان بیشتر انگیزه برای والیبال سالنی داشتند.

رییس فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه بلاتکلیفی بازیکنان در انتخاب سالنی یا ساحلی یکی از موانع رشد والیبال ساحلی در سال های اخیر بوده است، تصریح کرد: در سال های اخیر شرایط خوبی در ساحلی ایجاد شده است و امیدوارم به جایی برسیم که ساحلی بازان دیگر رغبتی برای حضور در والیبال سالنی نداشته باشند.

داورزنی افزود: یقین دارم که بازیکنان تیم های ملی والیبال ساحلی کشورمان اراده کسب سهمیه المپیک را دارند و کلید دست یابی به این هدف مهم، ایجاد تمرکز ذهنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز ذهنی کلید کسب سهمیه المپیک است

تمرکز ذهنی کلید کسب سهمیه المپیک است