مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-20سياسي

دام، طیور و چرم صاحب کانون های «دانش و صنعت» شدند


تاسیس کانون هماهنگی دانش صنعت و بازار در حوزه های دام-طیور و چرم مورد تصویب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری، پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری در نشست کمیسیون راهبری کانون های هماهنگی دانش، صنعت و بازار گفت: یکی از بنیادی ترین ماموریت های کانون ها رسوخ فناوری به بخش و صنف مرتبط با آنها است.

وی با بیان اینکه در بخش دام و طیور نیز پتانسیل قابل توجهی برای فعالیت استارت اپ ها و شرکت های فناور وجود دارد، گفت: برخی کانون ها توانسته اند که از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنند، به نحوی که ما آنها را تا مرحله تصویب قوانین در مجلس شورای اسلامی همراهی کردیم.

وی ادمه داد: در صورت تاسیس کانون های نوآوری یا عرضه طرح های کلان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از هیچ حمایتی فروگذار نخواهد کرد.

نقطه قوت کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار در حوزه طیور و همچنین چرم نیز می تواند این موضوع باشد که قبلاً معاونت در این خصوص برنامه های بسیاری را اجرایی کرده است و شرکت های قوی دانش بنیان در بخش دام و طیور در حال فعالیت هستند.

صالحی گفت: از آنجا که صنعت دام و طیور نیازمند حضور فعال شرکت های دانش بنیان و فناور است تا امنیت غذایی در این بخش تامین شود، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار دام و طیور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام، طیور و چرم صاحب کانون های «دانش و صنعت» شدند

دام، طیور و چرم صاحب کانون های «دانش و صنعت» شدند