مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-20اجتماعي

بازگشایی حضوری مدارس از مهر


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مهر امسال بازگشایی حضوری مدارس را خواهیم داشت، درباره اعمال فوق العاده ویژه فرهنگیان توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، محسن حاجی میرزایی در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح ملی سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان اظهار کرد: این طرح از امروز آغاز می شود و دانش آموزانی که به کلاس اول دبستان می روند از نظر سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بررسی می شوند، اگر مشکلاتی شناسایی شد خدمات لازم توسط سازمان بهزیستی، وزارت بهداشت و مراکز مشاوره آموزش و پرورش ارائه خواهد شد تا قبل از اینکه کاستی ها موجب اختلال در یادگیری و شرایط روحی دانش آموز شود با اقدام به موقع کمک کنیم روند تحصیل او به خوبی انجام شود.

وی افزود: 20 هزار نفر در 2400 پایگاه سنجش سلامت فعال هستند و خدمات ارائه شده را افزایش دادیم، ساعت کار پایگاه ها از 4 ساعت در روز به 5 ساعت افزایش یافته است و نوبت دهی به صورت کاملاً الکترونیک انجام می شود یعنی وقتی دانش آموز در مدرسه ثبت نام می شود نوبت گیری به صورت مجازی توسط مدرسه انجام و زمان مراجعه به خانواده اطلاع داده می شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اطلاعات به دست آمده از طرح سنجش سلامت کمک می کند تحصیل دانش آموزان را بهتر پیش ببریم همچنین تجمیع اطلاعات می تواند آمار با ارزشی را برای سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی حضوری مدارس از مهر

بازگشایی حضوری مدارس از مهر