مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-20سياسي

صنایع چرم و مرغ و طیور صاحب کانون های فناوری محور شدند


تاسیس کانون هماهنگی دانش صنعت و بازار در دو حوزه مرغ و طیور و صنعت چرم طبیعی کشور، مورد تصویب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به گستردگی فعالیت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دو حوزه صنعت چرم و مرغ و طیور، این نهاد، درخواست ها برای تاسیس کانون های هماهنگی دانش، صنعت و بازار را در این دو حوزه مورد بررسی قرار داد که در نهایت مورد تصویب قرار گرفت.

در نشست کمیسیون راهبری کانون ها که به همین منظور، با حضور پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری، محمدحسن عصاره دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی، مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری، عبدالرضا مجدالدین مدیرکل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار، محمد جواد پیش بین رییس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار جواهرات، حاجی پور نماینده اتاق بازرگانی و جمعی دیگر از مسئولین صنفی و تولیدکنندگان برگزار شد، ابعاد مختلف این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا کنون شرکت های دانش بنیان بسیاری را ترغیب کرده است که در حوزه مرغ و طیور متمرکز شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع چرم و مرغ و طیور صاحب کانون های فناوری محور شدند

صنایع چرم و مرغ و طیور صاحب کانون های فناوری محور شدند