مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-20سياسي

پیام ستاد دانشگاهیان رییسی در اصفهان برای پیروزی در انتخابات 1400


ستاد دانشگاهیان حجت الاسلام رییسی در استان اصفهان برای پیروزی در انتخابات 1400 این نامزد ریاست جمهوری پیامی را صادر کرد.

- ، ستاد دانشگاهیان حجت الاسلام رییسی در استان اصفهان به مناسبت پیروزی این نامزد ریاست جمهوری در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای را صادر کرد.

متن این بیانیه را در ادامه می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم با سلام خدمت شما دانشگاهیان عزیز و تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام رئوف حضرت ثامن الحجج (ع) برای اولین بار در تاریخ سیاسی ایران جنبش استادی کشور به مدیریت کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، در زمستان گذشته مبتکر و پیشران دعوت از شخصیتی حوزوی و دانشگاهی حجت الاسلام رییسی برای حضور در عرصه انتخابات خطیر ریاست جمهوری شد.

این حرکت فرخنده که با مشارکت گروه ها و جریانات حامی انقلاب در بهار امسال شکوفه داد، نیازمند آبیاری و پاسداری برای به ثمر نشستن در تابستان های آینده انقلاب است و این مهم برای استادان جز با حمایت علمی و عملی این دولت کریمه همراه نخواهد شد، اگر تا دیروز می گفتیم هر استاد یک ستاد امروز باید بگوییم هر استاد یک رسانه ؛ رسانه ای که هم منتقل کننده نظرات عالمانه و کارشناسانه دانشگاهیان در زمینه راهبردها و راهکارهای حل مشکلات پیش رو است وهم انتقال دهنده زحمات و خدمات دولت جهادی به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام ستاد دانشگاهیان رییسی در اصفهان برای پیروزی در انتخابات 1400

پیام ستاد دانشگاهیان رییسی در اصفهان برای پیروزی در انتخابات 1400