مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-20بين الملل

آناتولی: مقاومت فلسطین قصد دارد به تلاش دیپلماتیک برای رفع محاصره غزه فرصت بدهد


خبرگزاری «آناتولی» به نقل از منبعی فلسطینی گزارش کرد، طرف های بین المللی و عربی از سران مقاومت فلسطین خواسته اند تا به تلاش های دیپلماتیک برای لغو محاصره غزه فرصتی بدهند و مقاومت با این موضوع موافقت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری آناتولی به نقل از یک منبع فلسطینی گزارش کرد، مقاومت فلسطین تصمیم گرفته به تلاش های عربی و اسلامی در راستای رفع محاصره غزه و پایان رنج مردم این منطقه فرصت بدهد.

این منبع که نخواسته نامش فاش شود به آناتولی گفته، در پایان هفته گذشته طرف های بین المللی، اروپایی و عربی تماس های گسترده ای با سران مقاومت فلسطین داشته اند.

وی افزود، این طرف ها از سران مقاومت فلسطین خواسته اند تا به تلاش های دیپلماتیک در این زمینه فرصتی بدهند و مقاومت با این موضوع موافقت کرده است.

منبع مذکور تصریح کرد، روزهای آینده شاهد تحرکات دیپلماتیک بیشتر برای تحقق این موضوع خواهد بود و این تحرکات گسترده از ثمرات نبرد اخیر معروف به شمشیر قدس است.

نبرد شمشیر قدس یازده روز به طول انجامید و مقاومت فلسطین بیش از چهار هزار موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد.

بر اساس گزارش آناتولی، گروه های فلسطینی خواستار رفع کامل محاصره غزه و اجازه آغاز روند بازسازی آن هستند اما رژیم صهیونیستی اجازه بازسازی غزه را مشروط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آناتولی: مقاومت فلسطین قصد دارد به تلاش دیپلماتیک برای رفع محاصره غزه فرصت بدهد

آناتولی: مقاومت فلسطین قصد دارد به تلاش دیپلماتیک برای رفع محاصره غزه فرصت بدهد