مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-20اجتماعي

استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در حوزه توسعه فرهنگ تعاون در گلستان


در نشستی که با حضور محبوبه فدایی، معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و ابراهیم شهبازی، سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان گلستان برگزار شد، - ایسنا/گلستان در نشستی که با حضور محبوبه فدایی، معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و ابراهیم شهبازی، سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان گلستان برگزار شد، ظرفیت های جهاد دانشگاهی در حوزه های پژوهش، آموزش، فرهنگی و اشتغال در خصوص توسعه، ترویج و پژوهش در زمینه تعاونی های استان مورد بررسی قرار گرفت.

ابراهیم شهبازی در این نشست با اشاره به پروژه های انجام شده بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی استان در سال های گذشته، گفت: امسال جهاد دانشگاهی این آمادگی را دارد که در مباحث مختلف مورد نیاز حوزه های تعاون در استان گلستان، در کنار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان بازوی اجرایی قرار گیرد.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان گلستان بیان کرد: در حال حاضر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که با تعهد اشتغال 54 هزار نفر در کشور انجام می شود، بستر مناسبی برای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون است.

مقرر شده است در استان گلستان نیز 2300 نفر در قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به شغل پایدار دست یابند که این امر نیز زمینه مساعدی برای تشکیل و توسعه تعاونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در حوزه توسعه فرهنگ تعاون در گلستان

استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در حوزه توسعه فرهنگ تعاون در گلستان