مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-20اقتصادي

رفع محدودیت های صادراتی با عرضه در بورس کالا


منوط کردن صادرات فولاد به رعایت کف عرضه برای جلوگیری از تنش در بازار داخلی زمانی تاثیر مثبت دارد که توسط همه واحدها رعایت شود.

- اخبار شرکتها؛ منصور یزدی زاده عنوان کرد:رفع محدودیت های صادراتی با عرضه در بورس کالامدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: منوط کردن صادرات فولاد به رعایت کف عرضه برای جلوگیری از تنش در بازار داخلی زمانی تاثیر مثبت دارد که توسط همه واحدها رعایت شود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: منوط کردن صادرات فولاد به رعایت کف عرضه برای جلوگیری از تنش در بازار داخلی زمانی تاثیر مثبت دارد که توسط همه واحدها رعایت شود.

منصور یزدی زاده افزود: درحال حاضر ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، فولاد خراسان و عمده شرکت های بزرگ فولادی کف عرضه ها را رعایت می کنند ولی متاسفانه سایرین رعایت نمی کنند.

وی گفت: مسئله مورد تاکید وزارت صمت هم عرضه محصولات فولادی در بورس کالا و پرهیز از فروش در بازار آزاد است تا سایر واحدها هم به میدان بیایند و با فرمول افزایش عرضه بتوان ثبات در بازار داخلی را حفظ کرد.

لذا اگر همه شرکت ها محصولاتشان را در بورس کالا عرضه کنند، دولت هم اطمینان خاطر پیدا می کند و دیگر دلیلی ندارد که صادرات را به رعایت کف عرضه گره بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محدودیت های صادراتی با عرضه در بورس کالا

رفع محدودیت های صادراتی با عرضه در بورس کالا