مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-20اقتصادي

شناخت انواع فرآورده های چوبی و کاربرد آنها


شناخت انواع فرآورده های چوبی و کاربرد آنها را در این نوشته سعی داریم به شما معرفی کنیم تا بهتر بتوانید در مورد چوب و فرآورده های و نوع استفاده در محصولات آن اطلاعات کافی داشته باشید.

- شناخت انواع فرآورده های چوبی و کاربرد آنها را در این نوشته سعی داریم به شما معرفی کنیم تا بهتر بتوانید در مورد چوب و فرآورده های و نوع استفاده در محصولات آن اطلاعات کافی داشته باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام مبلمان محمدی، امروزه با تغییر در سبک زندگی نیاز بشر به محصولات چوبی نیز افزایش پیدا کرده و همانطور که اطلاع دارید برای استفاده از چوب به ناگزیر باید درختان را قطع کرد که یک آسیب زیست محیطی تلقی می شود.

جنگل ها را می توان در دسته منابع تجدیدپذیر تقسیم بندی کرد ولی با مصرف بی رویه و عدم برنامه ریزی انسانها باعث شده اند که این منبع بسیار ارزشمند رو به نابودی سیر کند.

به غیر از قطع درختان برای استفاده از چوب درختان انسانها با سهل انگاری ها سبب آتش سوزی جنگلها می شوند که خود این ضربه مهلکی برای این منبع محسوب می شود.

از همین رو سعی شد که از این ماده حداکثر استفاده را ببرند و از دورریز این ماده ارزشمند به نحو احسنت استفاده شود تا آسیب کمتری به محیط زیست وارد شود به همین منظور محققان به این فکر افتادند که از دورریز و زباله های چوب محصولی جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت انواع فرآورده های چوبی و کاربرد آنها

شناخت انواع فرآورده های چوبی و کاربرد آنها