مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-20سياسي

مبلغان بر عرصه تبلیغ خود اشراف کامل داشته باشند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت:مبلغ همواره باید اطلاعات کافی از میدان تبلیغی خود داشته باشد تا بتواند نسبت به تقویت باورها، - ، حجت الاسلام حمید رفیعی صبح یک شنبه در جمع مبلغان و مسئولان فرهنگی خراسان شمالی که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: هفته اول فصل تابستان به مناسبت سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در اول تیر سال 1360، به عنوان هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی ثبت شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه به تبیین هنر تبلیغ در قرآن پرداخت و گفت: قرآن کریم به عنوان دال اصلی گفتمان توحیدی اسلام، برای هدایت و راهنمایی مردم از گونه های متفاوت هنری و روش های متنوع تبلیغی بهره برده است.

وی افزود: این روش های قرآنی اگر با زمان، مکان، شرایط مخاطب، محتوای پیام، رفتار درست و… در مُبلغ جمع شود ثمره ارزشمند آن که همانا هدایت انسان ها در حرکت به سمت جامعه پردازی توحیدی و حیات طیبه است هویدا خواهد شد و از اینجاست که شناخت و بررسی هنر تبلیغ برای یک مبلغ دینی اهمیت پیدا می کند.

حجت الاسلام رفیعی تصریح کرد: یک مُبلّغ دینی تراز و شایسته باید دارای پنج ویژگی مهم باشد که شاهد؛، مبشر، نذیر، داعی الی الله و سراج منیر این ویژگی هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغان بر عرصه تبلیغ خود اشراف کامل داشته باشند

مبلغان بر عرصه تبلیغ خود اشراف کامل داشته باشند