مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-20دانش

نام نویسی دوره های کاردانی نظام جدید آغاز شد/اعلام جزییات ثبت نام


ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1400 از امروز یکشنبه 30 خرداد آغاز شد.

- ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1400 از امروز یکشنبه 30 خرداد آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ به دنبال اطلاعیه 20 بهمن 1399، متقاضیان پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی در سال 1400 می توانند از امروز یکشنبه 30 خرداد تا روز 6 تیرماه با مراجعه به سامانه ثبت نام و انتخاب رشته این دوره ها نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی در سایت سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

org منتشر شده است و با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته همزمان در یک مرحله انجام می شود، متقاضیان باید با توجه به رشته محل های اعلام شده، رشته محل های مورد علاقه خود را در سامانه ثبت کنند.

علاقه مندان به تحصیل در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی باید ضمن اطلاع از شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی دوره های کاردانی نظام جدید آغاز شد/اعلام جزییات ثبت نام

نام نویسی دوره های کاردانی نظام جدید آغاز شد/اعلام جزییات ثبت نام