مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-20بين الملل

تعرض ده ها صهیونیست به مسجدالاقصی و تداوم تنش ها در کرانه باختری و اراضی 48


همزمان با ورود غیرقانونی ده ها شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی، اشغالگران در درگیری با فلسطینی ها در کرانه باختری و اراضی اشغالی 48، شمار دیگری از فلسطینی ها را بازداشت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امروز (یک شنبه - 20 ژوئن) نیز، شهرک نشینان صهیونیست به صورت غیرقانونی از سمت باب المغاربه ، تحت حراست نظامیان صهیونیست، وارد صحن های مسجد الاقصی شدند.

به گفته منابع آگاه محلی، صبح امروز، ده ها شهرک نشین امروز وارد صحن های مسجد الاقصی شدند و پیش از خارج شدن از آن از سمت، باب السلسله، اقدام به جولان تحریک آمیز در مسجدالاقصی کردند.

منابع آگاه از اداره اوقاف در قدس اشغالی در گفت وگو با پایگاه خبری عربی 21 ، اعلام کردند که شمار این شهرک نشینان به 54 نفر می رسید و نیروهای اشغالگر، امروز همچنین یکی از کارمندان کمیته بازسازی الاقصی به نام ناصر ابوعکر را دستگیر کردند.

به گفته این منابع در اداره اوقاف قدس، یکی از نظامیان صهیونیست در اهانت به حرمت مسجدالاقصی در نزدیکی باب الرحمه ادرار کرد.

  درگیری در کرانه باختری و دستگیری شماری از جوانان فلسطینی این در حالی است که نظامیان اشغالگر، امروز دو شهروند فلسطینی را از شهرک الیامون در استان جنین به نام های نذیر بشیر و بشیر بشیر را با حمله به منازلشان و توقیف موتورهای سیکلت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرض ده ها صهیونیست به مسجدالاقصی و تداوم تنش ها در کرانه باختری و اراضی 48

تعرض ده ها صهیونیست به مسجدالاقصی و تداوم تنش ها در کرانه باختری و اراضی 48