مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-20دانش

چهره ماندگار کشور، دبیر شورای آینده نگری فرهنگستان علوم شد


طی حکمی از سوی رییس فرهنگستان علوم، دکتر فتح الله مضطرزاده عضو پیوسته فرهنگستان علوم به عنوان «دبیر شورای آینده نگری فرهنگستان علوم» منصوب شد.

- طی حکمی از سوی رییس فرهنگستان علوم، دکتر فتح الله مضطرزاده عضو پیوسته فرهنگستان علوم به عنوان دبیر شورای آینده نگری فرهنگستان علوم منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای آینده نگری فرهنگستان علوم به منظور دستیابی به تفکری جامع و منسجم در زمینه آینده نگری کشور و پیشنهاد اولویت های علم و فناوری با توجه به اسناد بالادستی شامل سند چشم انداز توسعه کشور، نقشه جامع علمی کشور و سیاست های کلی در بخش علم و فناوری و ناظر به توسعه پایدار ایران تشکیل شده است.

در بخشی از حکم دکتر رضا داوری اردکانی خطاب به دکتر مضطرزاده آمده است: با عنایت به تجارب گرانقدر و فعالیت های ارزشمند جنابعالی در زمینه مطالعات آینده نگری و آینده پژوهی بخصوص تلاش هایی که در فرهنگستان علوم در این خصوص انجام داده اید، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر شورای آینده نگری فرهنگستان علوم منصوب می شوید.

همچنین در ادامه اظهار امیدواری شده است که این شورا با مشورت و تعامل با گروه های علمی فرهنگستان و تشکیل جلسات منظم و تنظیم برنامه های کلان و دقیق و راهبردی متناسب با اهداف فرهنگستان، بیش از پیش موفق و مؤید باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره ماندگار کشور، دبیر شورای آینده نگری فرهنگستان علوم شد

چهره ماندگار کشور، دبیر شورای آینده نگری فرهنگستان علوم شد