مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-20سياسي

نیاز کشور به 35 هزار اتوبوس درون شهری


معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور تقویت حمل و نقل عمومی کشور را مهم ترین اولویت سازمان شهرداری ها و دهیاری ها عنوان کرد و گفت: - گسترش حمل و نقل عمومی فاکتوری تعیین کننده در کنترل و مدیریت حوزه ترافیک شهری کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور امروز با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور با حضور نمایندگان دستگاهها در محل وزارت کشور با سه موضوع تصویب ضابطه 801 دستورالعمل مطالعات طرح جامع حمل و نقل شهری و حومه، بهنگام سازی مشخصات فنی اتوبوس های دیزلی، گازسوز و برقی سامانه های اتوبوسرانی شهری کشور و تشکیل کارگروه فنی سامانه های هوشمند ثبت تردد و تخلف برگزار شد.

مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور در این جلسه با بیان اینکه تقویت حمل و نقل شهری از مهم ترین برنامه های سازمان شهرداری ها طی سالهای اخیر بوده است، گفت: برای کارآمدی حمل و نقل مسافری درون شهری نیاز به مولفه هایی همچون کاربری آسان، کارآیی بلند مدت عاری از آلایندگی زیست محیطی منطبق با استانداردهای روز دنیا وجود دارد.

وی با اظهار این مساله که امروز حمل و نقل عمومی کشور نیاز به ساماندهی قوی تر دارد، گفت: ضروری است نوسازی و توسعه ناوگان با بهنگام سازی فنی مطابق با سیاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز کشور به 35 هزار اتوبوس درون شهری

نیاز کشور به 35 هزار اتوبوس درون شهری