مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-20سياسي

شرط موفقیت رییسی از نگاه «جمهوری اسلامی»


ما مردم ایران، به جناح اصولگرا یک حاکمیت یکدست بدهکار بودیم که حالا با انتخابات 28 خرداد 1400 تحقق پیدا کرده است.

هر سه قوه باضافه شورای نگهبان، - ما مردم ایران، به جناح اصولگرا یک حاکمیت یکدست بدهکار بودیم که حالا با انتخابات 28 خرداد 1400 تحقق پیدا کرده است.

هر سه قوه باضافه شورای نگهبان، نیروهای نظامی و سایر اندام های حاکمیتی از یک جناح هستند و مردم بدهی خود را پرداخت کرده اند، باقی می ماند وعده های بسیار شیرین و رویایی که این جناح داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه سرمقاله امروز روزنامه جمهوری اسلامی آمده است: دولت نهم که شکل گرفت، تصور این بود که حاکمیت یکدست شده ولی وقتی محمود احمدی نژاد بر مرکب قدرت سوار شد نشان داد که به حامیان اصولگرای خود وفادار نیست.

این واقعیت را او در دولت دهم بیشتر بروز داد و تمام کسانی که خود را بابصیرت و مخالفان احمدی نژاد را بی بصیرت می نامیدند دریافتند که ماجرا برعکس است و آنها خودشان از بصیرت بهره ای نبرده اند بطوری که در عرصه سیاسی به یک فرد ناشناخته از راه رسیده باختند.

بنابراین، می توان پذیرفت که مردم ایران بدهی خود به جناح اصولگرا بابت یکدست شدن حاکمیت را در دولت های نهم و دهم نپرداخته بود ولی حالا در دولت سیزدهم، این بدهی تمام و کمال پرداخت شده و حجت بر حاکمیت تمام است؛ این گوی و این میدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط موفقیت رییسی از نگاه «جمهوری اسلامی»

شرط موفقیت رییسی از نگاه «جمهوری اسلامی»