مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-20سياسي

آشوری: انتخابات 28خرداد تجلی وفاداری ملت به آرمان های نظام بود


نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت گفت: انتخابات 28 خرداد با وجود همه فشارها و سختی ها به صحنه تجلی وفاداری مردم به آرمان های نظام و انقلاب تبدیل شد.

- محمد آشوری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات 28 خرداد تجلی اراده ملی بود.

وی با بیان این که رسانه های خارجی در طول ماه های منتهی به انتخابات، تلاش زیادی برای اثرگذاری بر انتخابات و کاهش مشارکت مردم داشتند، عنوان کرد: این تلاش های مذبوحانه با حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای در هم شکست و ملت بزرگ ایران با وجود شرایط سخت بیشتر برای رفع مشکلات و خدمت جهادی در مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی است که بتوانیم تراز بهره مندی مردم از ظرفیت های کشور را با به فعلیت رساندن آن ارتقا دهیم.

آشوری گفت: مردم هرمزگان که مشارکتی فراتر از متوسط کشوری رقم زدند، یک بار دیگر شور و شعور سیاسی خویش را به نمایش گذاردند و این انتخابات برگ زرینی دیگر از عظمت وجودی این مردم دریادل را به ثبت رساند و امیدواریم دولت آینده با نگاه ویژه به هرمزگان و سرمایه های انسانی و ظرفیت های بزرگ آن، در مسیر خدمت دوچندان به این مردم گام بردارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فصل انتخابات به پایان رسیده و رییس جمهور منتخب، رییس جمهور همه ملت ایران است و همه جریان ها و گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوری: انتخابات 28خرداد تجلی وفاداری ملت به آرمان های نظام بود

آشوری: انتخابات 28خرداد تجلی وفاداری ملت به آرمان های نظام بود