مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-20سياسي

برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در 44 نقطه از استان یزد


همزمان با دهه کرامت، چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید با رعایت پروتکل های بهداشتی در 44 نقطه شهری و روستایی استان یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد همزمان با دهه کرامت، چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید با رعایت پروتکل های بهداشتی در 44 نقطه شهری و روستایی استان یزد برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد مسئول کانون جوانان رضوی یزد امروز یکشنبه 30 خردادماه در جمع خبرنگاران در محل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد، در این رابطه با اشاره به شیوع کرونا و دلتنگی مردم نسبت به دوری از برنامه های معنوی، گفت: هر سال جشنواره زیرسایه خورشید با حضور بالغ بر 30 هزار نفر در یزد برگزار می شد ولی سال گذشته با شیوع کرونا بدون حضور مردم و به صورت پخش تلویزیونی برگزار شد و امسال با توجه به مجوزهای ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی یزد در محیط باز با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حضور جمیعتی محدود برگزار می شود.

وی با بیان این که جشن امسال زیر سایه خورشید در یزد همانند پارسال از طریق شبکه استانی سیمای یزد پخش مستقیم خواهد شد، گفت: این جشنواره که امسال 14 ساله شده است، به طور همزمان با سراسر کشور در شهرها و برخی روستاهای استان برگزار می شود و حتی در برخی کشورهای دنیا نیز در حال برگزاریست و باعث ایجاد فضایی خاص در برخی کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در 44 نقطه از استان یزد

برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در 44 نقطه از استان یزد