مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-20بين الملل

چند سوال پس از مرگ یک گردشگر


به دنبال مرگ یک گردشگر بر اثر سقوط از ارتفاعی در منطقه گردشگری «بریس» واقع در استان سیستان و بلوچستان، یک مدرس گردشگری برای روشن شدن زوایای حوادثی از این دست که در سال های اخیر تحت تاثیر معرفی بی رویه و غیراصولی جاذبه های گردشگری بیشتر شده است، - به دنبال مرگ یک گردشگر بر اثر سقوط از ارتفاعی در منطقه گردشگری بریس واقع در استان سیستان و بلوچستان، یک مدرس گردشگری برای روشن شدن زوایای حوادثی از این دست که در سال های اخیر تحت تاثیر معرفی بی رویه و غیراصولی جاذبه های گردشگری بیشتر شده است، به بررسی علت و معلول آن پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو روز پیش یک گردشگر از صخره مرتفع بریس در سواحل دریای مکران (عمان) سقوط کرد و جان باخت.

این منطقه یکی از جاذبه های گردشگری استان سیستان و بلوچستان به شمار می آید که در سال های اخیر رفتارهای هیجانی و غیرایمن گردشگران برای گرفتن عکس در آن، با هشدارهای مکرر مواجه شده است.

صخره بریس پس از انتشار بدون ملاحظه تصاویر گردشگران و بلاگرسفرها در فضای مجازی معروف شد و یکی از نقاطی است که گردشگران در سفر به چابهار، برنامه عکس گرفتن از آن را درحالی که روی یک صخره مرتفع و مشرف به خلیج و اسکله قایق های صیادی ایستاده اند، حتما اجرا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند سوال پس از مرگ یک گردشگر

چند سوال پس از مرگ یک گردشگر