مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-20اقتصادي

توجه به سلامت مصرف کنندگان عامل توسعه تجارت جهانی برنج


عضو هیات علمی موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور گفت: توجه و آگاهی به موضوع سلامت در مصرف کنندگان نقش مهمی در توسعه تجارت جهانی برنج دارد.

- ایسنا/گیلان عضو هیات علمی موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور گفت: توجه و آگاهی به موضوع سلامت در مصرف کنندگان نقش مهمی در توسعه تجارت جهانی برنج دارد.

محمدکاظم رمضانی در جمع خبرنگاران گفت: تولید و تجارت برنج برای کشورهای در حال توسعه از جمله ایران اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به تولید 96 درصد این محصول در کشورهای در حال توسعه و نقش برنج در تجارت جهانی برای این کشورها افزود: استانداردهای جدید و دقیق تر در بیشتر کشورهای پیشرو در تولید و تجارت برنج نتیجه چندین عامل است که مهمترین آن ها توجه و آگاهی به موضوع سلامت در مصرف کنندگان است.

رمضانی ادامه داد: اجماع علمی و مقررات در خصوص بهترین رویکردهای مدیریت ریسک و به رسمیت شناختن استانداردها در هر مرحله از زنجیره غذایی از دیگر عوامل در توسعه تولید و تجارت برنج محسوب می شوند.

عضو هیات علمی موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور خاطرنشان کرد: فرایند آزادسازی تجارت، انگیزه و مشوق هایی را برای پیاده سازی و اجرای استانداردهای جدید و سخت گیرانه تر ایجاد کرده است و برخی کشورها با کاهش تعرفه های گمرکی ممکن است به استفاده از استانداردهای سخت گیرانه تر برای جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به سلامت مصرف کنندگان عامل توسعه تجارت جهانی برنج

توجه به سلامت مصرف کنندگان عامل توسعه تجارت جهانی برنج