مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-20اقتصادي

خانه های ارزان قیمت


در اردیبهشت ماه سال 1400، متوسط قیمت یک متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران، 28 میلیون و 800 هزار تومان توسط بانک مرکزی اعلام گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام ملک هفت، مسکن ارزان قیمت در شهر تهران به آن دسته از املاک مسکونی گفته می شود که قیمت هر متر مربع آن از میزان متوسط قیمت یک متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران، کمتر باشد.

این آمار در پایان هر ماه توسط بانک مرکزی منتشر می شود.

کشف خانه های ارزان قیمت در تهران برای کشف و شناسایی مسکن ارزان قیمت در تهران، به گزارش سایت قطره و به نقل ازبانک مرکزی استناد کرده و بر اساس آن مولفه هایی را برای یافتن آپارتمان های ارزان قیمت در تهران درنظر می گیریم.

توزیع تعداد آپارتمان های معامله شده در تهران برحسب عمر بنا ملک هفت در این قسمت سه بازه زمانی درخصوص سن بنا را مورد بررسی قرار می دهد.

براساس گزارش منتشر شده از سوی بانک مرکزی در اردیبهشت ماه، می توان معاملات را به سه دسته کلی طبقه بندی کرد.

املاک 5 تا 15 سال ساخت با سهم 34 درصدی در رتبه بعدی قرار می گیرند و در آخر خانه های بالای 15 سال هستند که 30 درصد معاملات را در اردیبهشت ماه شامل شده اند.

از آنجایی که هرچه عمر خانه کمتر باشد، قیمت آن بیشتر می شود، افرادی که به دنبال خانه ارزان قیمت در تهران هستند، شانس بیشتری در املاک با عمر بنای بالای 15 سال ساخت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های ارزان قیمت

خانه های ارزان قیمت