مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-20اقتصادي

وزیر صمت: با عرضه خودرو در بورس مخالفم


طرحی وزارت صمت برای قیمت گذاری خودرو ها به مجلس ارائه داده است که کمیسیون اقتصادی مجلس هم با آن طرح موافقت کرده است بنابراین در انتظار فرصتی برای اجرای این طرح هستیم و امیدواریم با اجرای این طرح قیمت ها بهتر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علیرضا رزم حسینی درباره عرضه خودرو در بورس کالا، بیان داشت: طرح وزارت صمت برای قیمت گذاری خودرو در مجلس شورای اسلامی مطرح شده و در کمیسیون صنایع مجلس نیز روی جزییات آن کار می شود، اما اجرای آن هنوز قطعی نیست.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سوال که آیا با اجرای طرح عرضه خودرو در بورس کالا موافق است، گفت: خیر با اجرای طرح عرضه خودرو در بورس کالا موافق نیستم، زیرا اجرای این طرح کار کارشناسی شده ای نیست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای متعادل سازی قیمت خودرو وزارت صمت چه پیشنهادی بهتر از عرضه خودرو در بورس را دارد، گفت: همکاری خوبی بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی وجود دارد لذا طرحی وزارت صمت برای قیمت گذاری خودرو ها به مجلس ارائه داده است که کمیسیون اقتصادی مجلس هم با آن طرح موافقت کرده است بنابراین در انتظار فرصتی برای اجرای این طرح هستیم و امیدواریم با اجرای این طرح قیمت ها بهتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: با عرضه خودرو در بورس مخالفم

وزیر صمت: با عرضه خودرو در بورس مخالفم