مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-20سياسي

روحانی: ستاد اقتصادی دولت از وضعیت اقتصادی کشور به رییس جمهور منتخب گزارش دهد


روحانی از ستاد اقتصادی دولت خواست گزارش های لازم از وضعیت اقتصادی کشور و اقدامات انجام شده را به رییس جمهور منتخب ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دویست و سی و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رییس جمهور برگزار شد و در این جلسه حجت الاسلام حسن روحانی ضمن آرزوی موفقیت برای رییس جمهور منتخب، از ستاد اقتصادی دولت خواست گزارش های لازم از وضعیت اقتصادی کشور و اقدامات انجام شده را به رییس جمهور منتخب ارائه نمایند.

در ابتدای این جلسه وزیر نفت گزارشی از عملکرد فروش نفت در دوران تشدید تحریم و در این شرایط تلاش کرد در کنار استفاده از روش های غیر متعارف در فروش نفت و فرآورده های نفتی، وابستگی به نفت را در بودجه کشور کاهش دهد تا آنجا که وابستگی 42 درصدی بودجه به نفت در ابتدای دولت تدبیر و امید، در لایحه بودجه سال 99 به کمتر از 10 درصد رسیده و برای نخستین بار در کشور، بودجه بدون اتکا به درآمدهای نفتی تدوین شد.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه اولویت دولت، تامین ارز کالاهای اساسی و دارو در جهت افزایش رفاه عمومی و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است، گفت: همه تلاش دولت بر آن بوده است که با مقاومت در برابر تحریم صد درصدی دشمنان ایران، درآمد ارزی لازم برای تامین کالاهای اساسی و ضروری و حفظ و ارتقای تولید کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: ستاد اقتصادی دولت از وضعیت اقتصادی کشور به رییس جمهور منتخب گزارش دهد

روحانی: ستاد اقتصادی دولت از وضعیت اقتصادی کشور به رییس جمهور منتخب گزارش دهد