مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-20اقتصادي

شرکت صدرا از ظرفیت منطقه آزاد بوشهر استفاده کند


استاندار بوشهر با بیان اینکه رشد و توسعه شرکت صدرا برای توسعه و اشتغال در استان بوشهر حیاتی است خاطرنشان کرد: با توجه به تصویب ایجاد منطقه آزاد بوشهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز در نشست با مدیران قرارگاه خاتم الانبیا در حوزه نفت و گاز اظهار داشت: یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد دریا محور که از برنامه های مهم در استان است، توجه به مسائل و مشکلات شرکت صدرا است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رشد و توسعه شرکت صدرا برای توسعه و اشتغال در استان بوشهر حیاتی است خاطرنشان کرد: با توجه به تصویب ایجاد منطقه آزاد بوشهر، شرکت صدرا باید هوشمندانه از این ظرفیت جدید برای رونق فعالیت های خود استفاده کند.

گراوند با بیان اینکه شرکت صدرا یک ظرفیت خاص و مهم برای تولید، اشتغال در کشور است گفت: استان بوشهر آمادگی لازم برای کمک به این شرکت را دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت جدید ایجاد شده در بندر بوشهر، اخیراً یک کشتی با ظرفیت 31 هزار و 500 تن در بندر بوشهر پهلو گرفت که در تاریخ فعالیت بندر بوشهر بی سابقه بوده است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: کارگروهی متشکل از دستگاه های اجرایی استان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مختلف حقوقی و اداری شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا در بوشهر تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت صدرا از ظرفیت منطقه آزاد بوشهر استفاده کند

شرکت صدرا از ظرفیت منطقه آزاد بوشهر استفاده کند