مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-20سياسي

حضور پرشور در انتخابات نشان از درک بالای سیاسی مردم دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور 30 میلیونی ایرانیان در پای صندوق های رای با وجود گرانی ها و مشکلات اقتصادی، نشان از درک سیاسی بالای مردم ما دارد.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور 30 میلیونی ایرانیان در پای صندوق های رای با وجود گرانی ها و مشکلات اقتصادی، نشان از درک سیاسی بالای مردم ما دارد.

آیت الله مصطفی علما امروز( 30 خرداد) در آیین تجلیل از مدافعین سلامت استان کرمانشاه، با تقدیر از مردم بصیر ایران اسلامی برای حضور باشکوه در انتخابات، اظهار کرد: اینکه با وجود تبلیغات رسانه ای دشمنان و تلاش آنها برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات، شاهد حضور حدود 30 میلیونی مردم در پای صندوق های رای با وجود گرانی ها و مشکلات اقتصادی بودیم، نشان از آگاهی و درک سیاسی بالای مردم دارد.

آیت الله علما با تبریک انتخاب حجت الاسلام رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب، تصریح کرد: 40 سال است که از دور و نزدیک ایشان را می شناسم.

حجت الاسلام رییسی از اول در متن انقلاب بوده و مطمئنا سلامت و صداقتشان زمینه ساز تحول در کشور خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک تحول بزرگ در دنیا یاد کرد و افزود: امام(ره) در برابر ابرقدرت های دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور در انتخابات نشان از درک بالای سیاسی مردم دارد

حضور پرشور در انتخابات نشان از درک بالای سیاسی مردم دارد