مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-20اقتصادي

چشم کشاورزان خراسان شمالی در انتظار مناسب سازی راه های بین مزارع خشک شد


تا چشمشان به آسمان است که قطره ای باران بیاید و لب تشنه مزارعشان خیس شود شاید بتوانند مقداری بیشتر محصول درو کنند و در آستانه درو هم چشمشان به مسئولان است که بیایند و راه ها را برای انتقال محصول مناسب سازی کنند.

- اما دو سالی است که چشم کشاورزان خراسان شمالی هم به باران و هم به مسئولان خشک شده، افت شدید بارش های بهاری یک درد و جاده های بین مزارع درد دیگری برای کشاورزان این استان است.

حدود یک هفته ای است که برداشت محصول زارعی همچون گندم و کلزا در این استان شروع شده است اما دوباره کشاورزان با مشکل راه های بین مزارع مواجه شده اند و با آن دست و پنجه نرم می کنند.

کرایه های حمل محصول برای وضعیت بد راه های بین مزارع سر به فلک کشیده است درخشان یکی از کشاورزان شهرستان راز و جرگلان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه فصل برداشت گندم در شهرستان راز و جرگلان آغاز شده است، گفت: ولی وضعیت راه های بین مزارع در این شهرستان داغون است و تردد با سختی صورت می گیرد.

وی افزود: کشاورزان برای برداشت محصولات خود با سختی فراوان بر سر زمین های خود رفت و آمد می کنند که این امر آن ها را خسته کرده است.

درخشان تصریح کرد: وضعیت بد راه های بین مزارع موجب شده تا کرایه ها برای حمل نیز سر به فلک کشیده است و هرچقدر به مسئولان سازمان جهاد کشاورزی اعلام کرده ایم، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم کشاورزان خراسان شمالی در انتظار مناسب سازی راه های بین مزارع خشک شد

چشم کشاورزان خراسان شمالی در انتظار مناسب سازی راه های بین مزارع خشک شد