مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-20سياسي

دولت انقلابی منتخب مردم، زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است


دولت جوان انقلابی که منتخب اکثریت مردم است، زمینه ساز تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

- حجت الاسلام محمدصادق مهرابی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، در آستانه چهل سالگی سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در یکم تیر ماه و تقارن آن با پیروزی بزرگ مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هدایت راهبردی ریاست سازمان تبلیغات و حوزه های ستادی در خلق حماسه بزرگ انتخابات و حضور معنادار مردم و انتخاب آگاهانه مردم همه نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد و امروز شاهد خوشحالی و نشاط جبهه انقلاب، خصوصاً جبهه مقاومت در سراسر کشور هستیم.

وی افزود: رأی مردم در انتخابات گذشته و این انتخابات یک نه آگاهانه به کسانی بود که احساس می کنند گره مشکلات به دست خودفروختگان داخلی و دشمنان خارجی حل می شود.

حجت الاسلام مهرابی تصریح کرد: مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی با تمام خزوع و خشو از همه مجموعه هایی که خلق حماسه کرد، به خصوص هیئت های مذهبی، مداحان، مؤسسات قرآنی، مساجد، روحانیون و مبلغین شبکه تبلیغی کشور در استان پهن آور فارس؛ صمیمانه تقدیر و تشکر می کند.

وی افزود: یکم تیر ماه چهارمین دهه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) است، حضرت امام (ره) با تیزبینی که داشت این بنای خیر را در راستای هدف گذاری و برنامه ریزی و نظارت بر امور فرهنگی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت انقلابی منتخب مردم، زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است

دولت انقلابی منتخب مردم، زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است