مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-20دانش

آغاز ثبت نام آزمون دوره های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی


شرایط و ضوابط، تاریخ، نحوه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1400 اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، شرایط و ضوابط، تاریخ، نحوه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1400 اعلام شد.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: پیرو اطلاعیه مورخ 99.

11.

20 به اطلاع متقاضیان پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‍ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی در سال 1400 می رساند که  سامانه ثبت نام و انتخاب‍رشته  به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 30-03-1400 تا روز یکشنبه مورخ 06-04-1400 فعال می‍شود.

 بر این اساس ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب‍رشته وفراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، به درگاه اطلاع‍رسانی این سازمان به نشانی: www.

sanjesh.

orgمراجعه و نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته همزمان در یک مرحله انجام می شود، متقاضیان باید با توجه به رشته محل های اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته نسبت به انتخاب و درج رشته‍مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام آزمون دوره های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی

آغاز ثبت نام آزمون دوره های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی