مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-20سياسي

ارزش مشارکت مردم در انتخابات کمرنگ نشود


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توطئه دشمنان و شرایط کرونایی، ارزش مشارکت مردم در انتخابات نباید کمرنگ شود.

- نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی: ارزش مشارکت مردم در انتخابات کمرنگ نشود ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توطئه دشمنان و شرایط کرونایی، ارزش مشارکت مردم در انتخابات نباید کمرنگ شود.

حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (30 خردادماه) در جمع مردم ابهر با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در همه صحنه های انقلاب، تصریح کرد: 42 سال است با همه سختی ها و دشمنی ها ملت ایران محکم و مقاوم در برابر دشمنان ایستاده اند که این قدرت مردم به برکت اتکا به قدرت خداوند است.

وی با بیان اینکه هرچه دشمنان فشار بیشتری به مردم ایران وارد می کنند، ناامیدتر می شوند، عنوان کرد: مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات، یکی از ارکان لازم برای پشتیبانی از انقلاب بود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برای اینکه ارزش پیروزی مردم در انتخابات برای ما روشن شود، باید بدانیم دشمنان سال های سال بود که برای چنین روزی برنامه ریزی می کردند تا مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند، افزود: پیش بینی دشمنان از رصد میدانی داخل کشور و برآوردها، مشارکت 20 درصدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش مشارکت مردم در انتخابات کمرنگ نشود

ارزش مشارکت مردم در انتخابات کمرنگ نشود