مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-20سياسي

مجلس یازدهم آماده همکاری گسترده با دولت آینده است


رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم آماده همکاری گسترده با دولت آینده است،گفت: باید از امروز فضای رقابت، به فضای همراهی و کمک تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بابک نگاهداری مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران با اشاره به این موضوع که انتخابات مهم ترین نماد مردم سالاری دینی در کشور و محل خنثی سازی توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان است، گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم عزیز ایران در انتخابات همواره تاثیر به سزایی در ناامید کردن دشمنان کشور و سست کردن اراده و انگیزه آنها در اجرای نقشه های شوم خود در تضعیف کشور و ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت و نامشروع نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است.

با حضور مردم در انتخابات طرح های برهم زدن امنیت کشور خنثی شده است وی افزود بسیاری از طرح ها و راهبرد غربی ها در مقابله با ایران، پس از انتخابات و حضور پر رنگ مردم تغییر کرده است.

طرح ها و راهبردهایی که به دنبال برهم زدن امنیت کشور، تقویت قومیت گرایی و ایجاد اختلافات شدید داخلی و حتی جنگ داخلی بوده اند، همواره پس از انتخابات و حضور مردم و نشان دادن همبستگی و اتحاد درون کشور، کنار گذاشته شده اند زیرا انگیزه و اراده دشمنان کشور برای اجرای آن از بین رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم آماده همکاری گسترده با دولت آینده است

مجلس یازدهم آماده همکاری گسترده با دولت آینده است