مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-20سياسي

500 نفر به دستگاه قضایی استان اصفهان افزوده شد


معاون منابع انسانی دادگستری استان اصفهان گفت: طی یک سال اخیر 500 نفر به بخش اداری و قضایی دستگاه قضایی استان اصفهان اضافه شده است.

- ، سید رضا سجودی صبح یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، ضمن تبریک ایام پیش رو با بیان اینکه طی یک سال اخیر در راستای ارتقای کمی و کیفی منابع انسانی دستگاه قضا در استان اصفهان تلاش های خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: در سال گذشته 434 همکاری اداری و 66 همکار قضایی به سیستم قضایی استان اصفهان اضافه شد.

اجرای سند تحول قوه قضاییه در بدنه دستگاه قضایی استان اصفهان وی با بیان اینکه با ورود آقای رییسی به دستگاه قضا سند تحول قوه قضاییه تدوین و سعی شد این سند در بدنه دادگاه ها و دادسراها اجرایی شود، اضافه کرد: برای این امر از ظرفیت های دانشگاهی استفاده شد و تفاهم نامه هایی را با دانشگاه های استان اصفهان از جمله دانشگاه های اصفهان، کاشان و نجف آباد منعقد شد.

معاون منابع انسانی دادگستری استان اصفهان در ادامه با اشاره به اقدامات صوت گرفته در زمینه آشنایی با روش های پیشگیری از وقوع جرم تصریح کرد: برای این امر هشت نشریه در قوه قضاییه تولید و منتشر می شود که با نشریه های وزارت علوم برابری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 نفر به دستگاه قضایی استان اصفهان افزوده شد

500 نفر به دستگاه قضایی استان اصفهان افزوده شد