مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-20اقتصادي

انعقاد تفاهمنامه تسهیلات گردشگری در تهران


ستاد گردشگری شهرداری تهران در راستای تسهیل گری و ارائه خدمات مناسب به منظور استفاده گردشگران از ظرفیتهای گردشگری در پایتخت، اقدام به امضاء تفاهم نامه با ستاد اجرایی تسهیلات گردشگری نمود.

- ستاد گردشگری شهرداری تهران در راستای تسهیل گری و ارائه خدمات مناسب به منظور استفاده گردشگران از ظرفیتهای گردشگری در پایتخت، اقدام به امضاء تفاهم نامه با ستاد اجرایی تسهیلات گردشگری نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انعقاد این تفاهمنامه با موضوع اشتراک گذاری ظرفیت های طرفین برای رونق کسب و کارهای گردشگری در تهران، میان ستاد اجرایی تسهیلات گردشگری و ستاد گردشگری شهرداری تهران انجام شده است.

ستاد اجرایی تسهیلات گردشگری با عنوان مجری طرح تسهیلات گردشگری مشترک بین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بانک ملت با رعایت قانون عملیات بانکی بدون ربا، آیین نامه ها، دستورالعمل های اجرایی مربوطه، مقررات، ضوابط بانک مرکزی و نرخهای جاری، خدمات و تسهیلات ویژه سفر کارت ملت را در چارچوب قوانین وزارت گردشگری جمهوری اسلامی ایران ، در قالب بخشهای مختلف ارایه می دهد.

افتتاح حساب بانک ملت، معرفی جهت ارائه پوزهای بانکی ملت و استقرار آن در کوتاهترین مدت زمانی و بدون هزینه، معرفی جهت ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به پرداخت بانک ملت از جمله خدمات بانکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهمنامه تسهیلات گردشگری در تهران

انعقاد تفاهمنامه تسهیلات گردشگری در تهران