مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-20فناوري

زنگ پنجمین دوره جایزه بازی های جدی به صدا درآمد


فراخوان پنجمین دوره جایزه بازی های جدی1400 (SeGaP2021) منتشر شد تا بازی سازان و بازی پژوهان علاقه مند به تولید و مطالعه در حوزه سرگرمی­های جدی را دوباره وارد یک فضای رقابتی کند.

- به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، فراخوان پنجمین دوره جایزه بازی های جدی1400 (SeGaP2021) منتشر شد تا بازی سازان و بازی پژوهان علاقه مند به تولید و مطالعه در حوزه سرگرمیهای جدی را دوباره وارد یک فضای رقابتی جذاب و جدی در یکی از مهترین رویدادهای صنعت بازی کشور کند.

جایزه بازی های جدی که هرسال توسط بنیاد برگزار می شود در این دوره نیز همچون سال گذشته با نگاهی کلانتر نسبت به سرگرمیهای هدفمند و با جذب شبکه ای گسترده از حامیان و همکاران، علاوه بر بازی های دیجیتال، حامی سایر سرگرمیهای جدی همچون اتاق فرار، بازی های رومیزی یا شبیهسازها هم خواهد بود.

رویداد امسال هم در سه بخش اصلی خود یعنی جشنواره بازی جدی سال 1400، هکاتون بازی های جدی 1400 و سمپوزیوم بازی های جدی 1400 برگزار می شود تا تمام بازی سازان و بازی پژوهان با حضور در این عرصه رقابتی فرصت تازه ای برای تولید مقالات و خلق بازی های جدید را تجربه کنند و دانسته هایشان را با هم به اشتراک بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ پنجمین دوره جایزه بازی های جدی به صدا درآمد

زنگ پنجمین دوره جایزه بازی های جدی به صدا درآمد