مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-20سياسي

جشن میلاد امام رضا (ع) در 200 نقطه البرز برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: جشن های میلاد امام رضا (ع) در 200 مجموعه در شهرهای استان طراحی شده و برگزار شده است.

- کرج - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: جشن های میلاد امام رضا (ع) در 200 مجموعه در شهرهای استان طراحی شده و برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق در گفت وگو با خبرنگار مهر با تبریک ایام ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و روزهای پایانی دهه کرامت اظهار کرد: توأم شدن این ایام با حماسه حضور مردم پای صندوق های رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ایجاب می کند که جشن های این ایام متفاوت تر و با شور و نشاط بیشتری در البرز برگزار شود.

وی بیان کرد: به همین منظور در برنامه سراسری سطح کشور در ایام ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) سلسله جشن هایی در مراکز فرهنگی، مذهبی و دینی و همچنین میادین و پارک ها در حال طراحی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: بر این اساس در استان البرز 200 مجموعه پیرامون جشن های این ایام در مساجد، هیئات، حسینیه ها، پارک ها و میادین شهرهای مختلف طراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور پررنگ مردم و زحمت کشان عرصه فرهنگ هم شکرانه نعمت ولایت و هم شکرانه حضور دلگرم کننده مردم می تواند باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن میلاد امام رضا (ع) در 200 نقطه البرز برگزار می شود

جشن میلاد امام رضا (ع) در 200 نقطه البرز برگزار می شود