مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-20حوادث

جوان تویسرکانی در آبگیر غرق شد


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: جوان 23 ساله ای حین شنا در آبگیر تفرجگاه باقریه تویسرکان غرق شد و جان خود را از دست داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: جوان 23 ساله ای حین شنا در آبگیر تفرجگاه باقریه تویسرکان غرق شد و جان خود را از دست داد.

دکتر ارتین کمالی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این جوان که عصر دیروز -شنبه 29 خردادماه- به همراه دوستانش برای تفریح به این تفرجگاه رفته بودند، به علت بی احتیاطی و عدم مهارت کافی در فن شنا غرق شد و جان خود را از دست داد که جسد وی توسط دوستانش از آب بیرون کشیده شد.

وی با بیان اینکه این چهارمین حادثه از نوع غرق شدگی در شهرستان تویسرکان طی دو ماه اخیر است، افزود: اوایل ماه جاری نیز دو پسر شش و هفت ساله حین بازی در داخل روستا با سقوط به داخل گودال یک و نیم متری حاوی آب، غرق شده و جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان ادامه داد: همچنین اردیبهشت امسال نیز پسر و دختری(خواهر و برادر) هنگام بازی در محوطه باغ(خانه ویلایی) به داخل استخر سقوط کردند که در این حادثه پسر بچه جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: هنگام شنا کردن یا بازی در آب عواملی مانند خستگی و ضعف، آشنا نبودن به محیط و آب های عمیق، مهارت نداشتن در شنا، تشنج و توقف بیش از حد مجاز در زیر آب باعث می شود که فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان تویسرکانی در آبگیر غرق شد

جوان تویسرکانی در آبگیر غرق شد