مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-20فرهنگي

تبدیل کاروانسرای 400 ساله کرج به آشپزخانه و رستوران!


مدیرکل میراث فرهنگی البرز با اشاره به پلمب کاروانسرای شاه عباسی کرج با حکم دستگاه قضایی، گفت: بنا شده بعد از فک پلمب، کاروانسرای شاه عباسی به مجموعه ای فرهنگی، - ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی البرز با اشاره به پلمب کاروانسرای شاه عباسی کرج با حکم دستگاه قضایی، گفت: بنا شده بعد از فک پلمب، کاروانسرای شاه عباسی به مجموعه ای فرهنگی، هنری و به نوعی پاتوقی برای حضور هنرمندان و عرضه تولیدات صنایع دستی تبدیل شود.

فریدون محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت کاروانسرای شاه عباسی اظهار کرد: این کاروانسرا جزو آثار تاریخی دوران صفوی است که طی سالیان گذشته به طور کامل مرمت و به بهره بردار واگذار شده است.

وی توضیح داد: این کاروانسرا از طریق صندوق احیای بناهای تاریخی به کانون اتومبیلرانی و جهانگردی واگذار شده و این کانون هم این مجموعه را به شخصی حقیقی اجاره داده است.

وی ادامه داد: بنا بود این کاروانسرا از طریق بخش خصوصی به مجموعه ای فرهنگی، هنری و پذیرایی تبدیل شود ولی به واسطه مشکلات پیش آمده، با حکم دستگاه قضا پلمب شده و فعلاً امکان بازدید عمومی از آن میسر نیست.

وی در پاسخ به دلیل پلمب این کاروانسرا افزود: بهره بردار برای درآمدزایی بنا بود که قسمتی از این مجموعه را به رستوران اختصاص دهد ولی متأسفانه بخش عمده ای از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل کاروانسرای 400 ساله کرج به آشپزخانه و رستوران!

تبدیل کاروانسرای 400 ساله کرج به آشپزخانه و رستوران!