مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-20پزشكي

بستری شدن 56 بیمار کرونایی در بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 149 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری هستند که از این تعداد 56 نفر مبتلای قطعی و 9 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 149 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری هستند که از این تعداد 56 نفر مبتلای قطعی و 9 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 49420 مورد گزارش شده است.

وی اظهار کرد: از 97 جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 29 درصد موارد مثبت بودند و به ترتیب در بویراحمد، بهمیی، باشت و گچساران بیشترین موارد مثبت را داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: از مردم شریف استان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه نشانه بیماری های ویروسی به مراکز 16 ساعته مراجعه کرده و در صورت نیاز تست کرونا را انجام داده و تا آماده شدن جواب تست و برطرف شدن علایم در قرنطینه صحیح از انتشار احتمالی بیماری جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری شدن 56 بیمار کرونایی در بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد

بستری شدن 56 بیمار کرونایی در بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد