مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-20بين الملل

عدم درج نام رژیم صهیونیستی در لیست «شرم» سازمان ملل محکوم است


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس عدم درج نام رژیم صهیونیستی در لیست «شرم» (لیست ناقضان حقوق کودکان) سازمان ملل را به شدت محکوم کرد.

- به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی حماس بیانیه ای را خصوص سیاست های جانبدارانه سازمان ملل متحد از رژیم صهیونیستی صادر کرد.

بر اساس این گزارش، این جنبش عدم درج نام رژیم صهیونیستی در لیست شرم (لیست ناقضان حقوق کودکان) سازمان ملل را به شدت محکوم کرد.

حماس اعلام کرد: تازه ترین جنایت رژیم صهیونیستی قتل و کشتار 67 کودک فلسطینی در جنگ 12 روزه غزه و جنایات روزانه این رژیم در حق کودکان فلسطینی در کرانه باختری بود که سند و مدرکی کافی برای درج نام این رژیم در لیست سیاه است.

این جنبش مقاومت اسلامی در ادامه تأکید کرد که موضع جانبدارانه سازمان ملل در قبال رژیم صهیونیستی نه تنها مانعی در مقابل بازخواست و مجازات این رژیم خواهد بود، بلکه سران این رژیم را به ارتکاب جنایات بیشتر علیه ملت فلسطین و نقض قوانین بین الملل تشویق خواهد کرد.

گفتنی است، سازمان ملل متحد اخیراً ضمن خودداری از درج نام رژیم صهیونیستی در لیست ناقضان حقوق کودکان، در اقدامی عجیب نام أنصارالله یمن را در لیست مذکور قرار داده است؛ اقدامی که واکنش های متعددی را به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم درج نام رژیم صهیونیستی در لیست «شرم» سازمان ملل محکوم است

عدم درج نام رژیم صهیونیستی در لیست «شرم» سازمان ملل محکوم است